روغن شترمرغ

محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی با روغن شترمرغ

روغن شترمرغ

محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی با روغن شترمرغ

مشخصات و نحوه خرید محصول


.روغن خالص شتر مرغ + اسانس-----بطری 60 میلی لیتری  + درب فیلیپ تاپ(به همراه جعبه و تراکت راهنما)

 (اسانس به کار رفته در اولین محصول از نوع  مرغوب با گرید cosmetic  است) 

۲.روغن خالص شترمرغ (بدون اسانس)---- بطری ۶۰ میلی لیتری + درب فیلیپ تاپ (به همراه جعبه و تراکت راهنما)  

  

برای تهیه محصول میتوانید با شماره تلفن : ۳۳۸۴۲۸۶۱ ۰۲۱ و 2335798 0912 و              ۷۹۱۷۶۰۰ ۰۹۳۸ تماس بگیرید.

  



 

قابل توجه مراکز عرضه گیاهان داروئی (عطاری)٬ لوازم آرایشی بهداشتی و سالن های آرایشی و زیبائی و ورزشی : در صورت سفارش ۱۲ عدد به بالا و یا اخذ نمایندگی از ما میتوانید محصولات را با تخفیف ویژه خریداری کنید.جهت اخذ نمایندگی استانی با شماره تلفنهای :  09387917600 تماس بگیرید.

 

گارانتی : در صورت عدم بهبود و رضایت میتوانید محصول را بازگردانید.

مطالب تراکت جدید روغن شترمرغ پلینی

شایدبرای شما هم عجیب باشد که مگر می‌شود در یک روغن این همه خواص وجود داشته باشد؟ ما می‌گوییم بله می‌شود. برای این ادعا چند اثبات می‌آوریم تا به یقین برسید:

اول اینکه این روغن بعد از تماس با پوست به دلیل داشتن مقدار زیاد اسید اولئیک، و نداشتن فسفر، خاصیت نفوذپذیری بالایی دارد که این خاصیت در کرمها و تقویت کننده های دیگر کمتر دیده می‌شود. هر ماده‌ایکه روی پوست انسان قرار گیرد و فسفر داشته باشد، پوست در برابر نفوذ آن مقاومت می‌کند،؛ بر عکس هر ماده‌ای مثل روغن شترمرغ که فاقد فسفر است، به راحتی به پوست نفوذ می‌کند. خاصیت نفوذپذیری بسیار بالای روغن شترمرغ سبب نفوذ آن در لایه‌‌های زیرین پوست می‌شود.

دوم اینکه روغن شترمرغ دارای 3 اسید چرب امگا3، امگا 6 و امگا 9 است. قابل توجه که این اسیدها در بدن انسان تولید نمی‌شود و برعکس این اسیدها برای بدن انسان و برای شادابی و سلامت پوست و بدن، بسیار لازم است که باید به صورت روزانه به بدن برسد.

سوم اینکه روغن شترمرغ خاصیتی دارد که از رشد باکتریها ممانعت به عمل می‌آورد. به این دلیل اگر بر روی پوست و مو مصرف شود، رشد باکتریها را متوقف می‌کند و اگر متوجه باشید می‌دانیم که یکی از دلایل ریزش مو رشد باکتری است.

چهارم اینکه روغن شترمرغ هیچگونه اثر تحریکی و سوء جانبی بر روی پوست ندارد و اثر آن بر روی پوست همانند اثر آب بر روی پوست، بی ضرر است. امروزه بسیاری از پزشکان، این روغن را به مریضهای خود پیشنهاد می‌کنند. البته باید متذکر شوم که تمام این ویژگیهای مثبت در روغن شترمرغ اصل موجود است و خیلی باید مراقب باشید که روغن تقلبی به شما نفروشند. ما روغنهای خود را تضمین می‌کنیم.

پنجم اینکه روغن شترمرغ، منافذ پوستی را مسدود نمی‌کند، به همین دلیل باعث بروز جوش (بر روی پوست‌های تمیز) نمی‌شود. در صورتی که روغن معدنی که یکی از رایج ترین حامل‌های محصولات آرایشی می‌باشد شیوع جوش های پوستی را به دلیل انسداد منافذ پوستی افزایش می‌دهد.

ششم اینکه روغن شترمرغ یک مرطوب کننده‌ی بسیار مطلوب برای پوست محسوب می‌شود. این مسأله در کنار سایر ویژگی‌های حفاظتی روغن شترمرغ، موجب پیشگیری از فرایند پیری پوست می‌گردد .محققین عقیده دارند که ترکیب منحصر به فرد اسیدهای چرب اشباع شده و غیر اشباع در روغن شترمرغ، مسئول قابلیت نگهداری از آب توسط لایه های سطحی پوست می‌باشد.

هفتم اینکه این روغن دارای خاصیت ضد التهابی است. به عنوان مثال می‌توان یکی از اثرات این خاصیت را رویش مجدد مو دانست. و یا  اثرات ضد درد و ضد التهاب و کاهش تورم و سفتی مفاصل، کاهش درد ناشی از سائیدگی‌های پوستی و کاهش دردهای کشیدگی عضلانی ناشی از ورزش.

حرف در مورد روغن شترمرغ بسیار است اما فکر می‌کنم که همین مواردی که بیان کردم بتواند شما را قانع کند که این روغن، روغنی شگفت‌انگیز است.

اگر با وجود این مواردی که بیان شد باز هم به یقین نرسیدید، اگر خواهان این هستید که بی تفاوت از کنار این مساله رد نشوید، امتحان کنید. البته این روغن، امتحانش را پیش خریدارانش پس داده و تمام خریداران ما از آن بسیار راضی هستند.

لازم به ذکر می‌دانم که طریقه‌ی مصرف روغن شترمرغ را نیز بیان کنم چون هر چیزی را باید اصولی مصرف کرد تا به نتیجه رسید:

برای استفاده از آن در درمان مشکلات پوستی و بیماریهایی که ذکر شد، ابتدا محل را شسته و خشک نمایید و کمی از روغن را به پوست بمالید و بعد از مدتی می‌توانید محل را بشویید، چون مطمئن باشید خیلی زود خواص روغن در پوست جذب شده است. استفاده‌ی مکرر از روغن شترمرغ در طول روز، هیچگونه اثرات سوء جانبی برای بدن ندارد و هرچند بار که تمایل داشته باشید می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای استفاده از روغن در درمان ریزش مو و یا تقویت و ضخامت مو، شب قبل از خواب موهایتان را تمیز بشویید، سپس کمی که موها خشک شد مقدار کمی از روغن بر روی موها بمالید و صبح دوباره به حمام بروید و موهای چربتان را بشویید. با این عمل به طرز قابل توجهی رشد موهایتان تسریع یافته و نیز موها تقویت می‌شوند و ضخامت مو نیز افزایش میابد.

از پرطرفدارترین محصولات زیبایی پوست در آمریکا و اروپا

 -رفع لکه های پوستی و جوشهای زیر پوستی

 -دارای خاصیت ضد آفتاب با  spf ۱۲

 -پرکننده‌ی چین و چروک پوست همراه با کلاژن

 -سرشار از مواد طبیعی مغذی پوست

 -برطرف کننده‌ی ترکهای بعد از دوره‌ی بارداری و ترک پا

 -ترمیم پوستهای سالخورده و آسیب دیده

 -درمان همزمان مشکلات پوستی و دردهای روماتیسمی و آرتروز

 -برطرف کننده‌ی دردهای عضلانی، استخوانی و مفاصل و خستگی

 -درمان سوختگی، اگزما، کشیدگی عضلانی، رگ به رگ شدن و پیچ خوردگی، کوفتگی و کبودی، نیش حشرات، جلوگیری از گسترش زخم و بهبود سریع زخمها

 -سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳- ۶- ۹

 -تقویت کننده‌ی مو و موهای رنگ شده و ترمیم شکنندگی موهای دکلره شده و افزایش دهنده‌ی ضخامت مو و رفع شوره‌ی سر

 -نرم کننده، براق کننده و حالت دهنده‌ی مو

 -دارای بیشترین سازگاری با پوست انسان

 -مرطوب کننده‌ی پوست 

منبع مقاله : وبلاگ

www.ostrich-oil.mihanblog.com